DISPONIBLES EN AMAZON

Monday, February 13, 2012

LA LUNA SE HA VUELTO ROJA COMO SANGRE A CAUSA DE UN ECLIPSE


Fuente: latestcnnnews (punto)com/complete-lunar-eclipse-on-saturday-night-red-colour-of-moon-is-expected (punto) html

Complete Lunar Eclipse on Saturday Night, Red Colour of moon is Expected

Observers of the sky in Australia, Asia and North America are preparing for a total lunar eclipse on Saturday. This is the second total lunar eclipse this year and last until 2014. This type of eclipse occurs when the Earth casts its shadow on the moon. Even indirect sunlight can illuminate the moon, turning a dramatic tone of red.

The shadow begins to fall at 11:33 GMT and ends after 17:30 GMT. The eclipse will last 51 minutes eight seconds.

The action takes place on Saturday evening (local time) in Australia and Asia, where the views are the best.
The spectators in the western half of the United States will have the best views before dawn on Saturday (Pacific and Mountain Standard Time).

The further west you are the best.
The first total lunar eclipse took place this year in June.

Fuente del anterior artículo: latestcnnnews (punto)com/complete-lunar-eclipse-on-saturday-night-red-colour-of-moon-is-expected (punto) html

Lo anterior es una noticia ya pasada. Puede ver las fechas para nuevos eclipses en:
(punto) tutiempo (punto) net/luna/eclipses (punto) htm

 
¿Se trata esta noticia de una señal del fin de los tiempos tal y como dice la Sagrada Biblia?

El sol se convertirá en tinieblas, y la luna en sangre, antes que venga el día grande y espantoso de Jehová. (Joel 2:31) (Hechos 2:20)

¿Será que se está cumpliendo delante de nuestros ojos el escenario que hace miles de años anunciaron los profetas consagrados a Yavé?

Dicho escenario apocalíptico también ha sido ilustrado en los dramas de ficción del autor Dino Alreich en sus novelas de intriga político-religiosa que llevan por nombre El resurgir de la esvástica y Nazis: más allá del 2012, donde propone toda clase de eventos catastróficos y de juicio sobre la tierra como parte del cumplimiento de antiguas profecías de la Sagrada Biblia. ¿Realmente ya llegó el tiempo de los llamados cuatro caballos del Apocalipsis? ¿El tiempo de las siete trompetas, las siete copas o los siete sellos de la ira de Dios para castigar a los moradores de la tierra que viven lejos de Dios? Usted decide.